سوالات متداول

[fusion_accordion type=”” inactive_icon=”fa-question-circle fas” active_icon=”” margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” divider_color=”#565656″ divider_hover_color=”” title_tag=”h4″ fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”17px” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_box_color=”#707070″ icon_alignment=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″ toggle_hover_accent_color=”#020205″ toggle_active_accent_color=””][fusion_toggle title=”روند ارسال سفارشات به چه صورت است؟” open=”no” class=”” id=”” fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″]

ارسال سفارشات ثبت شده در سایت موبیل، در تمام روزهای کاری به تمام نقاط ایران صورت می پذیرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر، روند ارسال سفارشات را مطالعه فرمایید.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”چطور میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟” open=”no” class=”” id=”” fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″]

برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می‌توانید به صفحه پیگیری سفارشات مراجعه کنید.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”آیا محصولات فروشگاه دارای گارانتی هستند؟” open=”no” class=”” id=”” fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″]

تمامی تلفن‌های همراه موجود در فروشگاه موبیل دارای گارانتی شرکتی 18 ماهه هستند. همچنین تمامی لوازم جانبی موجود در فروشگاه موبیل یا دارای گارانتی شرکتی می‌باشند و یا مهلت تست هفت روزه دارند. اطلاعات مربوط به گارانتی تبلت‌ها بسته به نوع شرکت گارانتی کننده متغیر می‌باشد و در صفحه محصول قید شده است.

اطلاعات گارانتی هر محصول بر روی جعبه محصول و یا داخل آن موجود می باشد. بنابراین توصیه می کنیم جعبه کالای خریداری شده را در دسترس داشته باشید.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”شرایط بازگشت کالا به چه صورت است؟” open=”no” class=”” id=”” fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″]

با توجه به اینکه تمامی محصولات ارائه شده توسط موبیل دارای گارانتی های معتبر و شرکتی می باشند، تعویض و یا مرجوع کردن کالا تنها در صورتی انجام می گیرد که کالای ارسال شده با سفارش ثبت شده در نوع و یا رنگ مغایرت داشته باشد. لازم به ذکر است تعویض و مرجوعی کالا تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که پلمپ جعبه را باز نکرده باشید. بنابراین خواهشمند است قبل از اینکه اقدام به باز کردن جعبه کنید، تمامی مشخصات آن را با سفارش ثبت شده مطابقت دهید. برای اطلاع بیشتر می‌تواند به صفحه قوانین و مقررات مراجعه کنید.

عودت وجه

در صورت تایید کارشناسان موبیل، وجه پرداختی سفارش، و به حسابی که با آن کالا را خریداری کرده اید، طی 2 الی 3 روز کاری، بازگردانده خواهد شد. موبیل از بازگرداندن وجه به حساب اشخاص دیگر و یا شماره حساب متفاوت معذور است.

[/fusion_toggle][fusion_toggle title=”آیا کالاهای موجود در فروشگاه موبیل اصل می‌باشند؟” open=”no” class=”” id=”” fusion_font_family_title_font=”” fusion_font_variant_title_font=”” title_font_size=”” title_line_height=”” title_letter_spacing=”” title_text_transform=”” title_color=”#607d8b” hue=”” saturation=”” lightness=”” alpha=”” fusion_font_family_content_font=”” fusion_font_variant_content_font=”” content_font_size=”” content_line_height=”” content_letter_spacing=”” content_text_transform=”” content_color=”#000000″]

تمامی کالاهای درج شده در وبسایت موبیل، اصلی بوده و موبیل به هیچ عنوان اقدام به فروش کالای غیر اصل نخواهد کرد.

درصورتی که مشخصات کشور سازنده و یا صادرکننده کالا برای شما اهمیت دارد، قبل از ثبت سفارش با کارشناسان موبیل تماس گرفته و از مشخصات کالا اطمینان حاصل بفرمایید.

[/fusion_toggle][/fusion_accordion]