قوانین و مقررات

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت موبیل را دارند، باید مفاد توافق‌نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید از سایت نمایند. عضویت در سایت فروشگاهی موبیل به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.

  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت موبیل می‌باشد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای این مجموعه محفوظ است و وجوه دریافتی طی 2 الی 3 ساعت کاری به شماره حساب وارد شده کاربر واریز خواهد شد.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، اطلاعات خواسته شده را صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • مشتریان گرامی باید هنگام دریافت سفارش، کالا را از نظر مطابقت با مدل انتخاب شده و سلامت فیزیکی بررسی کرده و در صورت مغایرت مراتب را به این مجموعه اعلام نمایند.
  • موبیل با بسته بندی ایمن و استاندارد کالا همواره می کوشد تا سفارش ها سالم و بدون آسیب خوردگی به دست مشتری برسد و درصورت آسیب های احتمالی هنگام جا به جایی، مسئولیت با شرکت حمل و نقل کننده است.
  • در صورت داشتن هرگونه مشکل در مورد کالاهای دارای گارانتی، تمامی دستورالعمل ها طبق تعهد شرکت گارانتی دهنده انجام می گیرد . اجناس دارای گارانتی که آکبند بوده و یا دارای پلمب شرکتی هستند می‌بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده، پاسخگو بوده و موبیل نیز پیگیر و حامی شما در روند ارائه خدمات شرکت گارانتی‌کننده به شما خواهد بود.
  • موبیل مسئولیت هرگونه دستکاری نرم افزاری و سخت افزاری، توسط کاربر و تعمیرکاران غیر مجاز را بر عهده نخواهد گرفت.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط موبیل قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی موبیل کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید
  • تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام می‌شود و پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش می‌باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به موبیل اطلاع داده شود تا موبیل  بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انصراف مشتری از خرید

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی موبیل اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید پس از ارسال و تحویل کالا ، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری می باشد.
  • برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس موبیل امکان پذیر خواهد بود. همچنین وجوه دریافتی طی 2 الی 3 روز کاری عودت می‌شود.

نظرات کاربران و انتشار آن

  • هیچ نظر , نقد و یا مطلبی از سوی کاربران در Mobeel امکان انتشار آنی و بدون نظارت مسئولین مربوطه را نخواهد داشت.
  • مطالبی که ناقض قوانین کشوری و یا مضمونی خلاف عفت عمومی داشته باشد حذف و انتشار آن در وب سایت جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • نظرات و نقدهایی که حاوی توهین و یا تخریب شخصیت سایر کاربران را داشته باشد نیز حذف و غیر قابل انتشار خواهد بود.
  • نظرات و نقدهایی که پیرامون قیمت کالا باشد حذف و غیر قابل انتشار خواهد بود.
  • مطالب عنوان شده توسط کاربران نظرات و دیدگاههای شخصی کاربر بوده و Mobeel هیچگونه مسئولیتی در قبال تایید یا عدم تایید آن نخواهد پذیرفت.
  • کاربران موظف به درج نام و نام خوانوادگی خود در هنگام ثبت نظرات در وب سایت Mobeel هستند.
  • مسلما Mobeel حق پیگیری و قانونی کاربران خاطی و ناقض قوانین وب سایت را برای خود محفوظ می داند.