نحوه رهگیری سفارشات

در صورت انتخاب ارسال با پیک، کالای شما مطابق زمانبندی اعلام شده در قسمت روند ارسال سفارشات، به دست شما خواهد رسید. چنانچه تا ساعت اعلام شده کالای شما به دستتان نرسید، می توانید با کارشناسان موبیل در ارتباط باشید.

با انتخاب روش ارسال تیپاکس، کالا به شرکت تیپاکس تحویل شده و پیامک رهگیری آن نیز توسط شرکت تیپاکس به شماره تلفن ثبت شده در پنل کاربری شما ارسال خواهد شد.

چنانچه روش پست پیشتاز را برای دریافت کالا انتخاب کرده باشید، کدرهگیری ارسال پستی پس از دریافت کد از شرکت پست، توسط موبیل به شماره تلفن ثبت شده در پنل کاربری شما پیامک خواهد شد. با مراجعه به وبسایت شرکت ملی پست و وارد کردن این کد در قسمت مربوطه می توانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید.